2019年9月3日星期二

印度。一個令人顛覆常理的國家


印度。一個令人顛覆常理的國家
看似每樣事情都毫無秩序
但當地人,又可以找到佢地獨有方式,完美完成
以為危險的地方,卻又會發現當中的和諧及友善

印度男個個都發明星夢,佢哋髮型set 到好‘恆’成日在街上chok 樣自拍,再加美圖勁執相
印度女比較低調及怕羞,鍾意行街同玩TikTok
我呢D外國女性單獨去到印度,異常受歡迎地時常被要求合照,試過條隊排到六、七米長輪住話要同我selfie 


我去了25天共十個城市
每個城市都有唔同特色、語言、文化
一般對印度既印象:污糟、危險、強暴、騙子....多數是在Delhi 附近一帶,及Varanasi 發生
但在東南部,又別一番景象地有秩序、乾淨、人nice

德里的貧民窟

德里市內, 唔算多車的馬路

係清真寺內刷牙洗面


第一日去到Delhi 條馬路太多車,唔識過馬路
之後求其問咗一個印度男仔:咁多車你哋平時點過馬路?
點知佢一手拖住我,話no problem 我帶你過
然後好似啲電影情節咁,拖左我過對面順利過完就bye bye 佢自己又過番去
個下覺得好正,其實佢地非常nice及可愛

但,亦都遇過晨早流流街邊有男人打J
當時個男人望住我,隻手chokchok下甘,我行過見到晒成個器官
而我同佢嘅距離,係我伸長隻手就掂到佢
所以我下意識跳開咗一步,勁驚D野彈落我個頭
但為咗要表現唔驚(恐怕佢見到我驚的話可能會有再進一步行動)
我一路行一路擰轉面啤佢,仲講廣東話粗口鬧佢(反正用咩語言都好,鬧緊人個樣,人地一定知你鬧緊佢)之後佢就走上架電單車開車走人

亦遇過醉酒駕車司機,差D衝埋道閘撞車,要即時喝停佢
夜晚返到民宿門口又有企定定唔郁小朋友,後來搞到要民宿家庭澄清佢真係人黎既!


男男拖手行街好普遍, 但并不是gay, 只是好朋友關係喎

德里第一天認識既印度朋友, 一齊去了錫克教廟

第二日仲帶埋表弟一齊出來玩








没有评论:

发表评论